Què oferim?

Crea’t és una de les millors escoles de música contemporània de la zona, amb una llarga experiència en l’ensenyança de música contemporània, latina i rock. Va començar a Barcelona i ara ha fet arrels a Cambrils , on porta des de 2018 al capdavant de la interpretació musical, la producció musical i l’educació musical..

A Crea’t oferim classes a patir de nens i nens de 2 anys fins a adults. Les classes comencen a l’octubre i finalitzen al juny. Funcionem igual que el calendari escolar, tot i que deixem el mes de septembre per fer les inscripcions. Nosaltres dividem el curs en trimestres; d’octubre a desembre, de gener a març i per últim de l’abril al juny. A cada trimestre treballem coses diferents. On finalment al juny fem una petita mostra del treball que hem realitzat. Les classes que ofereim són:

Aula de Música.

Descoberta d’instruments.

Dirigit a nens i nenes a partir de 2 anys. La classe està pensada per compartir un moment adult + infant on la màgia de descobrir diferents sons, tímbriques, cançons, rítmes fa que la curiositat de l’infant s’activi. La música és un art que ajuda a desenvolupar la oida, la coordinació, el concepte d’espai…..

Descoberta d’instruments.

Roda d’instruments.

En aquesta

Per a tots i totes interessats en apuntar-se a música en l’ Escolacreat os demanem que contacteu amb nosaltres o ens vingueu a visitar en les nostres instal·lacions, també os farem un circuit per que conèixer-nos mes a fons les nostres disciplines.

caCatalan