Dansa

què oferim

A Crea’t oferim classes a patir de nens i nens d’1 any fins a adults. Les classes comencen a l’octubre i finalitzen al juny. Funcionem igual que el calendari escolar, tot i que deixem el mes de septembre per fer les inscripcions. Nosaltres dividem el curs en trimestres; d’octubre a desembre, de gener a marc i per últim de’abril a juny. A cada trimestre treballem coses diferents. On finalment al juny fem una petita mostra del treball que hem realitzt. Les classes que ofereim són:

NOVETAT 2023: Ioga Aeri
NOVETAT 2023: Dansa Gitana

mou-te

Mout-te és una classe dirigida a infants de 1 i 3 anys acompanyats per la mare, el pare o algun adult. En aquesta activitat la base és el moviment, ballar amb cancons conegudes per els mateixos petits, també fem jocs de psicomotricitat, pintem, juguem, expliquem i mirem contes, fem yoga, relaxació…….. i totes aquelles coses que als més petits els hi agrada fer. És una activitat per estar amb el teu petit d’una manera diferent a com estem a casa.

Mou-te

creart

Creart és una activitat que abarca varies disciplines. En aquesta classe fem: dansa creativa, ens disfrassem, deixem ser, juguem, pintem, creem històries i les representem, fem dinàmiques de cohesió de grup. Aquí observem com funciona el grup i veiem cap a on podem exprimir la seva part més creativa. A creart separem els grups per edats; Creart I (infants de 3 – 5 anys), Creart II (infants de 6 – 9 anys), Creart III (infants de 10 -12 anys).

Creart

teatre creatiu

A Treatre creatiu ens coneixem com a grup i com a individus. Fins a on arriba la nostra imaginació? A partir de jocs i dinàmiques ens inventem històries i acabem duent-les a terme. Disfressant-nos, actuant, jugant i creant l’escenografia i els personatges. Dirigit a nens a partir de 6 anys.

Teatre

modern, jazz, hip-hop i bollywood

Modern, Jazz, Hip-hop i Bollywood: en aquestes quatre modalitats de danses, treballem tècnica i construcció de coreografia. Cada estil té les seves característiques. En totes gaudiras, passant’ho bé, aprenent i fent exercici. Quina és la que més t’agrada? Dirigit a adolescents i adults.

…..

Odissi

Què és Odissi? Odissi és una dansa clàssica sagrada del nord-est de la India. En aquesta dansa treballem a nivell espiritual, físic i energètic. Es treballa a partir de uns execricis i es va perfeccionant en aquests. La classe inicia amb una oració en sanscrit. Durant la classe passem per uns exercicis d’escalfament, i la secuencia de perfeccionament de moviments on treballem per igual la part femenina i la part maculina, la part dreta i esquerra del nostre cos, per acabar tanquem amb uns moviments i estirem amb postures de yoga.

Crea’t és una escola especialitzada en respectar qui ets, com ets i en descobrir la teva part més creativa i potenciar-la. Treballem amb tècniques diferents de dansa, teatre, dinàmiques lúdiques, deixant actuar en les classes la imaginació de cadascú. Per acabar el cicle anual fem una petita mostra del treball que han estat fent tots els alumnes. (no és obligatori participar). Es una manera de ostrar al nostres familiars, coneguts, amics elpreocés que hem estat fent en aquests temps.

Si has ballat alguna dansa, si mai has ballat però sempre ho has volgut fer, si tens algun dubte o curiositat de qualsevol dansa que oferim al centre, passa personalment i pregunta el que necessitis. Oferim classes normalment per les tardes, però hi ha algunes classes alguns matins.

Dansa creativa Odissi

Si esteu interessats a apuntar-se a dansa en l’escola Crea’t contacteu amb nosaltres o ens vingueu a visitar en les nostres instal·lacions, també us farem un circuit perquè conèixer-nos més a fons les nostres disciplines.

caCatalan