Programació Esdeveniments

Els espectacles i esdeveniments de l’Escolacreat van orientats a tallers per nens i nenes.

En aquests espectacles els nens i nenes podran aprendre les tècniques per a desenvolupar les expressions artístiques en l’àmbit de la dansa, música i arts escèniques.

L’Escola Crea’t participa en el dia internacional de la dansa Cambrils 2023 el dia 28 d’abril a les 18 h Parc del Pinaret.

Programa 30 octubre
ESCOLACREAT Contes infantils

Els Contes son una bona eina per establir espectacles de recreació pels infants. A través del conte arribem a desenvolupar sentiments i expressions artístiques, en els nens i nenes porten a dins seu. Els adults és sorprendran com ells mateixos desvetllen els seus sentiments i curiositats com els propis infants

Conte la Flor de Neu

El teatre interactiu entre els educadors i els nenes i nenes es un eina fabulosa perquè els nens i nenes expressin els seus coneixements adquirits davant un public que sovint els intimida, així aprenen a expressar la seva creativitat que els serà de utilitat aplicada a qualsevol disciplina.

Escolacreat Tallers infantils
ESCOLACREAT Representacions treatrals.

Les activitats de lleure dels espectacles a la vora del mar, en càmpings , sales de festa o places de les viles son un punt d’atenció i diversió on els petits i els adults tenen l’oportunitat d’aprendre expressions artístiques com la dansa i la música.

Així és desperta l’instint artístic que cada un de nosaltres portem dins nostre. La Escolacreat fa possible aquesta expressió gràcies als espectacles preparats curosament on s’inclou elements com el foc, la dansa i la música tot plegat amb la interacció dels espectadors.

Escolacreat El Montre dels Colors
Escolacreat activitats de teatre

Per més informació de les nostres activitats de espectacles podeu visitar el facebook i Instagram.

Per ofertes i requeriments relacionats amb els espectacles de la Escolacreat també os podeu posar en contacte o visitar-nos al carrer Ramon Berenguer IV , 9 a Cambrils, millor si ens demaneu hora concertada al mòbil 645069325, moltes gràcies.

caCatalan